zoek
19-12-2017 >>

Gezocht: financiële duizendpoot

Wij zoeken per 15 januari 2018 een collega die ons binnen het team Expertise Financiën wil bijstaan als:

Administratief Dienstverlener M/V

24-36 uur per week 

Ben jij een duizendpoot op financieel gebied, vind jij het leuk om te stoeien met budgetten? Ben je goed in administratieve verwerking, ben je accuraat en heb je tempo? Dan zoeken wij, afdeling Expertise Financien, jou!

Rol:

Als Financieel Administratief Dienstverlener voer je onder begeleiding van en samen met de Budgetcoach de financiële administratie van de cliënten in jouw caseload uit. Je bewaakt betaaltermijnen en signaleert tijdig wanneer deze overschreden dreigen te worden. Je weet wat je moet doen om een maximaal inkomen te realiseren. Je bent bekend met alle voorkomende vaste lasten bij zelfstandig wonen. Je kunt goed communiceren over de voortgang van een budget. Je werkt efficiënt, gestructureerd en bent in staat om te werken met procedures en vastgestelde werkinstructies. Wanneer zaken buiten de procedures vallen, signaleer je deze en zoek je de samenwerking met anderen op om tot een oplossing te komen.

Wij vragen:

  • Minimaal MBO, werk en denkniveau bij voorkeur in een financiële richting met sociale affiniteit
  • Aantoonbare ervaring in budgettering en oplossen schuldenproblematiek is een pré
  • Je signaleert problemen en reageert doeltreffend
  • Je kunt effectief informatie overdragen op anderen, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je kent je vak en bent in staat zelfstandig te werken volgens professionele standaarden
  • Je kunt prioriteiten stellen en op grond daarvan handelen.

Onze organisatie:

Traverse is een Stichting voor Maatschappelijke Opvang in Midden-Brabant. Onze visie op zorg is dat ieder mens mogelijkheden heeft. Mogelijkheden om zich te ontwikkelen, zijn kwaliteit van leven te verbeteren of hier eenvoudigweg weer grip op te krijgen. De werkwijze van Traverse is gericht op herstel van de cliënt en hem te ondersteunen bij het benutten van zijn mogelijkheden. We helpen kwetsbare mensen hun weg te vinden in de maatschappij en hierin zo volwaardig mogelijk te functioneren.

Wij bieden:

Aanstelling is per 15 januari 2018 voor de duur van 7 maanden, met mogelijkheid tot verlenging. Het betreft een dienstverband van 24 uur tot 36 uur per week. Inschaling volgens CAO Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening in schaal 6 (min. € 2.107,00 en max. € 3.016,00 bij een voltijd dienstverband) afhankelijk van je werkervaring.

Het sollicitatieproces:

Stuur uiterlijk 1 januari a.s. een schriftelijke motivatie en curriculum vitae - onder vermelding van 17-54 - naar Hans van Dun (P&O), e-mail vacature@smo-traverse.nl. Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Cindy Rademacher, via cindy.rademacher@smo-traverse.nl. Het eerste selectiegesprek zal plaatsvinden op donderdag 4 januari 2018.

Deze vacature wordt zowel intern als extern uitgezet.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Bij voldoende reacties sluiten wij vroegtijdig de vacature.