zoek
14-06-2018 >>

Gezocht: Project Coördinator Facilitair

Wij zijn per direct op zoek naar een collega die onze organisatie wil versterken in de rol van

Project Coördinator Facilitair

36 uur per week

De rol:

Als Project Coördinator Facilitair heb jij inzicht in de ontwikkelingen die zich het komende jaar voordoen en weet je welke invloed deze ontwikkelingen hebben op de processen van de facilitaire diensten. Je hebt een heldere en aansprekende visie over de te leveren dienstverlening, het werk en de samenstelling van het benodigde team van mensen. Daarnaast weet je hoe je de talenten van collega’s kunt inzetten om de gestelde doelen te realiseren.  Je bent niet hiërarchisch verantwoordelijk voor collega’s, maar je bent er wel verantwoordelijk voor dat zij het werk leveren dat van hen wordt verwacht.

Als Project Coördinator Facilitair ben jij in staat om actief te participeren in de tactische besluitvorming zowel binnen als buiten de organisatie. Je hebt een tactische visie, waardoor je in staat bent uit te dragen hoe het de facilitaire dienstverlening zich de  komende jaren moet ontwikkelen om mee te kunnen gaan in de strategische dynamiek van Traverse. Ideeën en voorstellen leg je vast in plannen en je weet hiervoor acceptatie op bestuurlijk niveau te verkrijgen.

Je gaat je onder andere bezig houden met de volgende thema’s:

  • Je bent verantwoordelijk voor o.a. de ontwikkeling van de ICT infrastructuur, het contractenregister en leverancier prestatiemetingen .
  • Het implementeren van een cliënt volgsysteem.
  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoop van zaken zoals voeding en energie.
  • Deelname aan een projectgroep met betrekking tot onze nieuwbouw locaties. Je bent tevens verantwoordelijk voor de technische kant van het verhaal;
  • De ontwikkeling en implementatie van een visie op cliëntparticipatie in relatie tot jouw expertise;
  • Ontwikkeling van de facilitaire teams naar zelfsturing.

 

Wij vragen:

  •  Minimaal HBO werk- en denkniveau in een bedrijfsmatige richting;
  •  Aantoonbare recente werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent resultaatgericht en jouw kracht ligt in het coördineren van projecten naar een succesvol eindresultaat;
  • Je bent overtuigd van het werken met eigenaarschap, zelfsturing en zelforganisatie;
  • Je hebt affiniteit met en/of kennis van inkoop, ICT, logistiek, huishoudelijke -en technische dienst

 

Onze organisatie:

Traverse is een Stichting voor Maatschappelijke Opvang in Midden-Brabant. Onze visie op zorg is dat ieder mens mogelijkheden heeft. Mogelijkheden om zich te ontwikkelen, zijn kwaliteit van leven te verbeteren of hier eenvoudigweg weer grip op te krijgen. De werkwijze van Traverse is gericht op herstel van de cliënt en hem te ondersteunen bij het benutten van zijn mogelijkheden. We helpen kwetsbare mensen hun weg te vinden in de maatschappij en hierin zo volwaardig mogelijk te functioneren.

 

Wij bieden:

Aanstelling is in eerste instantie voor de duur van 12 maanden, met mogelijkheid tot een vaste aanstelling. Inschaling volgens CAO Sociaal Werk in schaal 11 (min. € 3.156,- en max. € 4.902,- bij een fulltime dienstverband), afhankelijk van je werkervaring.

 

Het sollicitatieproces:

Stuur uiterlijk zondag 24 juni een schriftelijke motivatie en curriculum vitae - onder vermelding van vacaturenummer 18-29 - naar Hans van Dun (Afdeling P&O), e-mail vacature@smo-traverse.nl. Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen Carina Kruijsse via  013-2040765. De eerste selectiegesprekken zullen plaatsvinden op dinsdagochtend 26 juni. De tweede ronde staat gepland in week 27. 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Bij voldoende reacties sluiten wij vroegtijdig de vacature.